Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиВартість доставки 600.00 ₴. Замовлення на суму понад 30000 ₴ доставляється безкоштовно.Доставка по місту Дніпро - 600 грн. Доставка по місту Новомосковськ - 300 грн. При замовленні більше 30 000 грн. доставка по м. Дніпро здійснюється безкоштовно.
Способи оплати
- Передплата за меблі складає 10% від загальної суми меблів. Передоплату можна зробити на картку Приват Банку або наш розрахунковий рахунок. Всю решту суми можна сплатити на пошті.
- Р/рахунок: 26007010021883 в АКБ "А-Банк" МФО: 307770 Код: 2527312123 "ЧП Гойда О.И." Передплата за меблі складає від 10-100% від загальної суми меблів. Передоплату можна зробити на картку Приват Банку або наш розрахунковий рахунок. Всю решту суми можна відплатити коли привеземо вам меблі або післяплатою на пошті.
Гарантія:
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту uytmebell@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380503260020.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту uytmebell@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380503260020.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.