...
RU UK
RU UK

Умови обміну та повернення

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки .
3. Збережено всі ярлики та заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару не провадиться.

Процедура повернення чи обміну товарів

Для оформлення повернення Вам необхідно:

1. Роздрукувати, заповнити та обов’язково підписати заяву на повернення.
2. Скомплектувати повернення, яке складається з: a) Товару; b) Підписаної заяви на повернення/обмін;
3. Надіслати повернення / обмін зручним для вас способом.

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, надіслані післяплатою, ми не отримуємо. І тут посилки повертаються відправнику. Терміни доставки приблизно 2-3 робочі дні.

Терміни та порядок повернення/обміну

Після надходження повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 5-ти робочих днів щодо відповідності повернення всіма зазначеними правилами.

Після того, як ми приймемо та перевіримо повернення, кошти будуть зараховані на вказаний Вами рахунок (терміни зарахування від 3 робочих днів для будь-якого банку України) або Вам відправлено заміну товару.

Транспортні витрати оплачуються залежно від причини повернення/обміну:
– якщо повернення/обмін обумовлений наявністю шлюбу (дефекту, що впливає на функціональні особливості товару або його зовнішній вигляд, і якщо він не був представлений на фото), не відповідність замовлення по суті ( замовляли чорну сумку, надіслали зелений) транспортні витрати по поверненню товару нам та відправленню Вам оплачуємо ми;
– у решті випадків транспортні витрати оплачує покупець згідно з тарифами транспортної компанії.

Увага! Невідповідність кольору (відтінку) обумовлена ​​палітрою Вашого монітора – до шлюбу не належать, будь ласка, зверніть увагу!

Особливості замовлення товару після Нової Пошти

Якщо Ви замовили товар з доставкою на Нову Пошту та оплатою післяплатою, після того як Ви його забрали з відділення він автоматично вважається справним і відповідним вам за всіма параметрами. Такий товар поверненню чи обміну не підлягає.

Будьте, будь ласка, уважні! Якщо Ви не можете перевірити товар на відділенні Нової Пошти або у вас не буде часу це зробити, не замовляйте його таким чином, ми не надаємо послуги примірки! З цього переконливе прохання все оглядати, перевіряти на відділенні та за невідповідності оформляти відмову від відправки

Відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню. До таких товарів відносяться:
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
  • корсетні товари;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м’які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • гребінці, гребінці та щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);
  • скрипкові підборіддя;
  • рукавички;
  • тканини;
  • тюлегардинні та мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні;
  • білизна натільна;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані видання;
  • Догори

    Залиште свої контакти

    і наш менеджер згодом з вами зв’яжеться